مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای همدان گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بینراهی آماده خدماترسانی به مسافران عبوری از این استان هستند. به گزارش عرصه اقتصاد، مهرداد آهکی اظهار کرد: مجتمعهای خدمات رفاهی مکلفند برای بهبود خدماتدهی به مسافران نسبت به ارتقای بهداشت مکانهای مختلف از جمله […]
به گزارش عرصه اقتصاد، مهرداد آهکی اظهار کرد: مجتمعهای خدمات رفاهی مکلفند برای بهبود خدماتدهی به مسافران نسبت به ارتقای بهداشت مکانهای مختلف از جمله سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها اقدام کرده و نسبت به فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتیها اقدام کنند.
وی گفت: آمادگی؛ آراستگی نمازخانهها و پاکیزگی سرویسهای بهداشتی مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه پیگیری موضوعات و بازدید مستمر متشکل از نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شده که دورهای از مجتمع خدماتی رفاهی، نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی جایگاههای سوخت، رستورانها، واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید میکنند.
وی گفت: از مردم درخواست داریم شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود در مورد مجتمعهای خدماتی رفاهی را در سامانه ۱۴۱ ثبت کنند.
- نویسنده : ش.غ
- منبع خبر : خبرگزاری فارس
Monday, 16 June , 2025