مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از غیر حضوری شدن خدمات مشترکان در ۶ شهر استان از طریق تماس با تلفن ۱۲۲ خبر داد. به گزارش عرصه اقتصاد، فرهاد بختیاری فر اظهار کرد: پیش از این خدمات مشترکان در شهرهای فامنین، درگزین و رزن غیر حضوری شده بود و اکنون سه شهر جدید شامل […]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از غیر حضوری شدن خدمات مشترکان در ۶ شهر استان از طریق تماس با تلفن ۱۲۲ خبر داد.
به گزارش عرصه اقتصاد، فرهاد بختیاری فر اظهار کرد: پیش از این خدمات مشترکان در شهرهای فامنین، درگزین و رزن غیر حضوری شده بود و اکنون سه شهر جدید شامل بهار، اسدآباد و کبودرآهنگ نیز اضافه شدند.
وی ادامه داد: ارائه خدمات غیر حضوری نوع اول به مشترکان شهری و روستایی در دستور کار شرکت قرار دارد که از آن جمله می توان ثبت و تغییر شماره تلفن همراه مالک و مستاجر، بررسی و ارسال صورتحساب و ارائه تسویه حساب قبوض آب بهاء اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: اعلام بدهی و ارسال آخرین قبض آب بهاء، ثبت درخواست آزمایش کنتور، اعلام شماره بدنه کنتور و یا اشتراک، ثبت درخواست قطع، وصل و جابجایی انشعاب و ثبت آخرین کارکرد کنتور از دیگر موارد خدمات غیر حضوری شرکت آبفا به مشترکان است.
وی هدف از غیرحضوری شدن خدمات این شرکت را افزایش میزان رضایت مندی و تکریم مشترکان شهری و روستایی عنوان کرد و افزود: شرکت آبفا همواره تلاش می کند خدماتی با کیفیت و در سریع ترین زمان و بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت را به مشترکان ارائه دهد.
بختیاری فر یادآور شد: هم اکنون در همه شهرهای استان خدمات غیر حضوری شرکت آبفا از طریق سامانه خدمات مشترکان به نشانی ” es.hww.ir ” انجام می شود که هم استانی های عزیز می توانند بدون مراجعه حضوری خدمات مورد نظر خود را از شرکت آبفا دریافت کنند.
- نویسنده : ش.غ
- منبع خبر : خبرنگار اقتصادی
Sunday, 8 September , 2024